Pro každého podnikatele je podstatné vědět, v jak konkurenčním prostředí se pohybuje. Díky těmto poznatkům pak budete moci své podnikatelské záměry ubírat tím správným strategickým směrem. Naše sledování cenové strategie cen konkurence, sledování trhu a analýza konkurence, se pro vás stane důležitým ve vašem oboru. Ukážeme vám, jaké produkty a za jaké ceny nabízí ostatní. Budeme analyzovat, kdy konkurence přeceňuje a jaká je její cenová strategie. Sledování cen konkurence a sledování trhu má význam zejména v aktuálních datech. Každý pracovní den stahujeme data přímo z obchodů a to i vícekrát za den. Sledování cen konkurence má velký význam pro sestavení vašich cen. Pokaždé tak budete moci nabízet něco navíc než konkurence. Naše pokročilé sémantické párování umožňuje párovat velmi různorodé kategorie produktů. Více informací na našem webu: http://blog.karsa-monitor.cz/analyza-mobilnich-telefonu/
Cena: 0 Kč